Thursday 12 May 2011

C E M B U R U

hye kawan2 :')


hari ni aku nak cite sal cemburu....korunk rase cemburu ni bagus ke tak?hurmm..bagi aku cmburu ni perlu bub tandanye kita syg kat pasangan kita...tapi kdg2 ade org cmburu BUTA...menda kecik pun nak cemburu... (kalu korunk nak tau aku la yg ada penyakit ni)..


cam ni la citer nyer >>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<


aku ni...elergic ckit ngan kawan2 pompuan suami aku...aku rase mcm sume kawan2 die gedikk...bajet howt...tapi sbnarnye tak pun.. (tapi ade gak yg gatal P*****..! ) hurmmm...sbagai contoh la k..die add ex-gf die yg aku penah gado dulu (mse couple dulu...bodo2 lagi haha)..tibe2 aku rasae cam sakit ati giler then terus marah kat suami aku..bila dah marah...die malassss nk layan aku bub die kalu die layan lagi aku mereng....bila dah puas marah die...aku rase cam ehhhh...sengal la aku ni...tapi ade lak setan hasut..."weh betina skang laki org pun die sebat tauuu'..pehhh...lagi aku panasssssssss


ha bkn tu je tauu..bile aku cek FB die,..ade je kawan pompuan dia approve..aku rase cm menyirapp gile babiii..mmg tak bley bla...lagi2 kalu jenis pompuan yg seksi ke (padahal pmpuan tu tau die dah kawenn)..hurmmm...aku tak tau la cam ne nak handle jelesyy aku nihh,...haishhh..!  :'(


hurmm...aku ni bkn ape..pengalaman yg dulu wat aku fobia...ade sebb nape aku jadi jeles gile babi kat die...hurmm..yela zaman skang ni...mcm2 hal jadi...kalu couple tu aku boleh bla la...brake up truss..tapi ni dah bergelar suami isteri yg sahhh..sape nak beb umah tangga stengah jalan je....kan?? ade sape2 nak ke cam wu?mesti tak ade kann...tu la aku msti ambk langkah berjaga jga...tapi ade gak org ckp..' eleh mcm la laki die howt sgt' aku bkn kira howt tak howt..aku ni jus nak jage FAMILY aku k...ko tak rase lagi cam ne perasaan kalu laki ko sendiri ada betine lain...tapi aku percye la kat suami aku...hurm... lebiuuu aliff ahmad :)


*** People are taken aback by a confident, pretty girl who knows what she wants in life and isn't going to let anyone get in her way. And you know what it's all about? Jealousy.







No comments:

Post a Comment