Tuesday 10 May 2011

KEHIDUPAN DI RUMAH BARU

haiiiiiii..dah lama aku tak update blogggg..............
hai kengkawannn...sihat??dah mkn??dah minum??ckup tido??huhuh..aku dah lama dah tak update blgog ni..almaklum laa...bz bebeno.. (aku pun tak tau la aku bz ngan ape, padahal duk uma je...teeeeehhehee)...skang ni aku kat umah husband aku kat pandan kl...duk umah bujangg..biase laaa...yg slalu mmbebel kalu umah bersepah adalah alex...hahaha..yg tukang wat sepah adalah landak n anaknye...(yg len pun lebih kuranggg je) hehee...yg aku tak tahan adalah..bile dah tengah hari je starttt panasssssss mcm dalam saunaaa...bila dah petang, dah mlm wu ok la ckit kann..mkn cam biase la beli lua...agak2 tak ade uet tu pandai2 la crik  maggie sume..hehhehe......
ok la kawan2 skang ni nak start citer yg mane satu dulu ekk?? ha ok aku citer sal aku hang out with my adik ipar dulu la k...

keluarr Bersama sama Adie,JUe, iqAM n PaPa
kiteorg kuar hari ape ek aku dah lupe la pulakk...tak pe..kiteorg jalan2 kat time square...teman adik ipar aku beli brg2 die...yg pelik nye die ni...nak lain,,,belinye lainnn,..fenin aku tgkk..huhu..die n gf die lak rajin melayan kerenah anak aku sorang ni....beli atomenn...beli baju baruuu...mcm2 la die dpt.DOMO pun dpt tauu...cume tak dpt domo yg besarrrrrrrrrr wuuu....waaaaaaaa.....7rat la seehhh.....berikut adalah pic2 kiteorg...  >>>>>


hi ni la adie with her gf :)


lepas dah melayan dak botak ni beli ni beli tu, kiteorg relexkn kepale wotakk dengn bermain bowlinggg...teeeeeehehhehhe :)


- T.A.M.A.T-


No comments:

Post a Comment