Wednesday 6 April 2011

abang2 ku...


 Ben Ah Bee VS Alex Amani Dak Nakal..!

ehemmm...cak..!huhu..hai semua...skang aku nak cicite2 lak sal abg2 aku 2 org yg gila lagi sengal ini..hurmm..cam ne la aku ley kenal ngan mereka ini eh??owhhhhhh....mula2 suami aku bawak aku n bby jmpe mereka di kedai topup dkt mane entah..1st time mase tu man n alex pgg anak aku.ok2 baru aku ingat...huhu..lepas tu start la lepak2 ngan diorg kat kedai mkn ape ntah name kedai tu..n start dari situ la aku kenal BEAR,CAT (blacklist),napy(tak gemar ngan die ni sgt),ABU,JIMMY,FAUZAN, JAI...yg lain2 aku tak berape nak ingat lakk...huhu...abg2 kembar aku ni banyak gak tlg2 aku mase aku kena kacau...mase aku terdesak or wat so ever meraka sedia membantu..tapi,,,BEN adalah sngt grg upenye keyyy....jgn main2 dgn si hati lembut tu.,..huhu..ALEX??muke je nmpak langsi tapi dlm hati ader playground tuuuuu..kahakhakha....and now dia dah ader gf...yg bernama NIA... :) she's nice...ok la guys...dah letih la..esok ader kelas...balik kelas aku story morry lagi key...LEVIUUUU <3

No comments:

Post a Comment