Wednesday 6 April 2011

memory tercipta bersama mereka

ni hubby saya <3

 ...aliff ahmad...
ehem2..salam,,,hari ini sye mmperkenalkan alip a.k.a landak...die ni adalah suami sye...huhu..kami berkenalan sejak aku berumur 16 tahun..mula2 masa budak2 asyik gado je...baling2 mercun la....gado2 mulut la (biase la bdk2)..lepas dah bertahun lamanye tidak berjmpe, die kembali muncul...ha...tp ader story b4 die dpt usha aku la..hahahhahaha...(papa sori eh)....mula2 die usha2 dulu jiran aku...aku tgk je die g dating naik kete kancil ngan mmber aku tu..mmber aku tu pun excited la kan (mamat encem nak usha kabonye) encem ke??teeeeeettee.. :p 
haha...lepas tu kann....die nmpak plak aku lepak depan uma...then try mintk number aku kat mmber aku wu (siot je mntk number kat mmber aku yg dah kuar mkn ngan dia,kecewa dia tau)hahha..
PERKARA PERTAMA YG LANDAK PUJI AKU
1. cantik mata ain (celak tebal)
2. fuyoo..upenye ain dah punk not dead eh
3.cantik la dressup ain bile turun bandar
4.sexy nye...

AKHIRNYE.....
setelah beberape tahun kami bercinta (uweekkk),setelah onak duri ditempuhi bersama..mengenal psti masalah pmbolehubah yg dimalarkan,dimanipulasikan, maka dpatlah kita mmbuat hipotesis...semakin lame bercinta, semakin bnyk dugaan yg akan kita lalui...lalu kami bernikah then beberapa bulan kemudian terhasil lah izz iqram yg kiut lagi comel...hahhaa...aku lalui pelbagai dugaan semase brumah tangga....mmg betul ianye tak senang n tak selalu gembira..tapi ape2 pun tulah lumrah kehidupan..yg penting kita mesti memahami,jgn ungkit2,setia,jgn wat taik,dan jujur...ade masalh bincang...bkn berdiam diri or simpan smpai mati...smpai ari ini, aku bersyukur sebb dia bnyk brubah..family pun ade bantu2 n kawan2 yg slalu advice menda2 yg baik..harap korunk doakanlah kebhagiaan umah tangga kami... :))

i <3 u landak 
   

 

No comments:

Post a Comment