Friday 8 April 2011

nak ucapkan tapi rase SEGAN

salam....
nak cerita nih...actly arini beday seseorg...die boleh dikatakan penting, mesti dihormati dan bnyk gk tlg aku..tapi disebbkan hal2 lalu..hal2 yg aku wat dulu, die jadi kureng ske kat aku..aku try nak rapatkan kembali hbgn we ol cam dulu tp ader org ketiga lak yg menghasut sane sini..aku mmg still lagi hormat kat die wlaupun die slalu smpaikan kat org len sal aku...(kalau hal betul tak pe, ni hal yg aku tak buat)...cam ne nak buat eh??aku tau la die marah kat aku, tapi as a human kita tak lari dari wat salah..and im still nak betulkan kesalahan aku dgn tak melakukan kesalahan yg sama dehhh...hurm...wlau ape pun terjadi, tittle aku ngan die sampai mati pun akan kekal smpai bile2...ape nak jadi jadi la...
p/s: untuk org yg ketiga tu, jgn nak bajet ko terbaik sgt la weh..ko pun ader gak tak betul...ko ader anak gak la..jgn nak benci org sgt key...aku bkn nak doakan bkn2,,,,tapi kat dunia ni bayar cash je bro.......hati busuk.mmg ko bnyk tlg aku,...tapi bile aku respect ko, ko wat muke taikkkkkk....skang ni ko ajar aku jadi kurrannngggg ajar derr...sori ar....ur not PERFECT enoff la wehhhh..! 

No comments:

Post a Comment