Saturday 9 April 2011

zaman dak2 skolah dulu

hai kawan2 brtemu lagi kita hari ini.. :p
tibe2 kn kawan2, aku teringat lak la mase aku muda2..zmn persekolahan dulu...nak tau ape??meh cni..aku ni dulu giler minat kat avril lavigne..tgk style die...punk not dead gitu..!auuww..!hhaha...aku ni mmg pelik skit la antara adik beradik len...aku satu kepale lak ngan kawan2 kelas aku..ninie, & iela..kita org klau turun bndar kluang (dulu BCB paling gempak untk dak2 lepak) mesti dress up punk...warne kiteorg tak lain tak bkn warne itam,putih,merah..tak ader kaler lain dah...kasut boot..tali merah (giler klakarr)...nak tau aku selalu pkai ape?aku pkai skirt tengkorak2...one set itam from top to toe.,.!lagi satu...tak ley ditinggalkan aku punye tie..(smpai dak2 bandar pngil aku "aen greenday")hahhaa geli doww...nape nak wat cam ne kan...dah org nak panggil..hehe...OPSSSSSSSSSSS.....tp kiteorg dressup cam wu kiteorg tak smoking..tak minum,...tak tkr2 bf n tak gado2 k...jus for fun je tau...

Ader lagi ni wehhh...dengn brpkaian camwu,aku dating ngan alip (suami aku skang ni)....mula2 die tak cam aku pun...aku jmpe die kat tingkat 3...(tmpat game) then die dtg ngan kawan2 die...huhu..die sengehhhh je tgk aku (ske ar tu tgk free) hampehh...! :p then jmpe die sekejap je bub almaklum la..malu2..ahaks!(geli aku)..ha lagi satu...aku ader gak la kawan2 yg mmg pure punk..kira yg ader knowledge la sal punk...name die kecik punk (c katek yg susah nak mati wu)ari2 idu gam je patut la tak tinggi2..muka die sgt la menakutkan..mcm CHUCKY..!JAHAT BEBENO! sumpah! tak tipu,,,kuat pau org,kuat blasah org...haishhh..aku tak ske tol kalu nmpak die..! ape2 pun mmg rmai gak la duk sound2 aku n mmber2 aku yg dressing cam punk2 ni...antara caci makian yg pernah kami terima adalah------>> 
   +tebal giler celak dah mcm ape ntah..! (eh kau,sebuk an??duit mak kau ke bli kan aku celak    ni?) 
+mende ntah pkai skirt,pompuan ape ntah! (ehh kau punye awek tu tutup aurat sgt ke??kompem ke masuk syurga??)  
rambut ko cam bulu ayam la weh (eh kau an, jeles ar tu awek ko  nak wat rmbut cam aku tak jadi)

Ha tu la antara cacian yg kami terima ye...huhu...ni hal dulu2 la,,skang aku dah matang kan...hurmmm...rasenye tu jela kot....t aku teringat ape2 lagi aku tlis kkk??? :)

  ha cam ni la rmbut aku dulu..style je..warne tak k..tatu2 tu pun tak ader ye..!sekian
 
 

No comments:

Post a Comment